Menu

Duurzaam wooncomfort, goed geregeld. Daar kunt u op vertrouwen bij Eteck. Onze Customer Care afdeling staat voor u klaar op werkdagen van 9:00 tot 18:00.

MijnEteck
Log in op uw eigen MijnEteck omgeving en bekijk specifieke projectdocumenten en uw facturen. U kunt ook uw vragen hier stellen of feedback doorgeven.  

E-mail
U kunt ons natuurlijk ook een e-mail sturen via customercare@eteck.nl.

Webcare
Stelt u liever uw vraag via Facebook of Twitter? Ook daar zijn wij actief!
Ons webcareteam staat van maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur voor u klaar.

Storingen
Heeft u last van een storing? Dan lossen we dit zo snel mogelijk op. Storingen kunt u melden via 085-0218000 (24/7).
Niet-urgente storingen kunt u ook melden via
MijnEteck. Wij gaan aan de slag om u zo goed mogelijk van dienst te zijn!

Heeft u een klacht?
Het kan natuurlijk voorkomen dat u ondanks al onze inspanningen niet tevreden bent over onze service. Dan is het mogelijk om een klacht in te dienen.
Dit kan op twee manieren:

  • per e-mail via customercare@eteck.nl,
  • of per brief naar Antwoordnummer 10068, 2740 VB in Waddinxveen (postzegel niet nodig)

Wij willen u vragen in beide gevallen duidelijk het woord “KLACHT” in de onderwerpregel te vermelden.