Menu

2018 stond in het teken van de Olympische Winterspelen, het Britse koninklijke huwelijk van prins Harry met actrice Meghan Markle en een warme en zeer droge zomer met alle gevolgen van dien. Maar ook waren onderwerpen als ‘’van het gas af’’ en de invoering van de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) aan de orde van de dag.

Voor Eteck was het een jaar wat in het teken stond van transitie, een jaar waarin wij verder groeiden en we een aantal nieuwe ICT systemen in gebruik namen. Om de groei in het aantal klanten goed te blijven borgen zijn we als organisatie verder gegroeid, zowel in collega’s als in onze dienstverlening. Samen met alle collega’s hebben we gekeken hoe we onze klanten nog meer centraal kunnen stellen en zijn onze merkwaarden (Duurzaam, Eerlijk, Betrouwbaar, Klantgericht, Vertrouwen en Zorgvuldig) bepaald.

Dat het hierdoor een bewogen jaar was, was voor u als klant soms ook te merken. In het begin van het jaar waren onze bereikbaarheid en facturatie niet optimaal.  Wij hopen dat u de 2e helft van dit jaar een positief verschil heeft gemerkt ten opzichte van de 1e helft.

Wij blijven werken aan het verbeteren van onze service richting u om daarmee de klanttevredenheid te verbeteren.

Zo hebben wij onze bereikbaarheid vergroot door nieuwe en ervaren collega’s aan te nemen, een nieuw klantensysteem te introduceren en MijnEteck uit te breiden met een meldingstool. Daarnaast zijn wij sinds dit najaar weer actief op Facebook en Twitter. Ons webcare team staat elke dag voor u klaar van 9:00 tot en met 22:00. Ook hebben we een nieuwe klantzakenwebsite met een veel gestelde vragen pagina.

In 2019 willen we ons online klantportaal MijnEteck verder verbeteren en nog meer gaan inzetten op uw tevredenheid. Daarnaast gaan we een app lanceren!

Heeft u ideeën hoe wij u nog beter van dienst kunnen zijn? In 2019 gaan we starten met een klantenpanel. Hier berichten we u op een later moment nog over maar mocht u nu al ideeën en tips willen delen dan zijn deze welkom via klantzaken@eteck.nl.

Namens alle medewerkers van Eteck: een gelukkig en comfortabel 2019!

Met vriendelijke groet,

Claudia Esveldt
(Communicatie en Business Development medewerker)