Duurzaam wooncomfort, goed geregeld!

Aangenaam en comfortabel wonen, het hele jaar door. Daar kunt u op vertrouwen bij Eteck.

Heeft u vragen of een storing? Wij helpen u graag verder. Dit kan op de volgende manier:

Online klantportaal en e-mail
Stel uw vraag in ons online klantportaal MijnEteck of via klantzaken@eteck.nl. Onze klantenservice staat voor u klaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00.
Ook kunt u onderstaand contactformulier gebruiken.

Webcare
Daarnaast kunt u uw vragen stellen op zowel Facebook als Twitter! Ons webcareteam staat hier 7 dagen in de week van 9:00 tot 22:00 voor u klaar.

Storingen
Storingen kunt u melden via 085-0218000 (24/7).
Wij gaan dan direct aan de slag om u zo goed mogelijk van dienst te zijn!

Heeft u een klacht?
Bent u niet tevreden over de dienstverlening van Eteck? Dan is het mogelijk om een klacht in te dienen.
Dit kan op twee manieren:

  • per e-mail via klantzaken@eteck.nl,
  • of per brief naar Antwoordnummer 10068, 2740 VB in Waddinxveen (postzegel niet nodig)

Wij willen u vragen in beide gevallen duidelijk het woord “KLACHT” in de onderwerpregel te vermelden.

Adresgegevens
Postbus 58
2740 AB Waddinxveen

Bezoekadres:

Coenecoop 12
2741 PG Waddinxveen